التخطي إلى المحتوى
شرح خصائص الشخصية الجديده فى لعبة اوفرواتش

نتكلم فى البداية عن الشخصية الإعجازية شخصية مويرا طبعا هذه الشخصية فى احتمالية كبيرة ان الهيراجم 26 بينزل مع بلاسكون لان الباتش اللى نزل فى السيرفرات التجريبية كان حجمه غير طبيعي والكل قال مستحيل انها تكون تغييرات بسيطة , فالكل توقع ان الباتش هذا بيكون فيه الملف الخاص بالشخصية الجديدة انها بتنزل في السيرفرات التجريبية فى خلال الفترة الجاية هذه وفعليا تم تحقيق هذا الشئ من قبل شركة بلازر وتم الاعلان عن الشخصية الجديدة فى معرض بلاي س كون .

خصائص الشخصية الجديده فى لعبة اوفرواتش

خلونا حاليا نتكلم عن الاعجاز فى التصميم من قبل شركة بلازر عن الشخصية الجديدة .

طبعا الشخصية الجديدة تنضم إلي خانة السي بورت هذه الشخصية بتكون بصراحة الشخصية الأولي من وجهة نظري فى خانة الهيلارات لانها تقدر تهيل وتقدر تدمج .

الشخصية هذي خليط ما بين سيمترا , ريبر , زنياته , وهانزو , فيها تقريبا من كل الشخصيات اللى ذكرتها حاجة بسيطة تاخدها منهم.

معلومات أكثر عن الشخصية الجديدة فى اوفرواتش

السلاح الاساسي مقسم إلي اليد اليمن واليد اليسار

الخاصية الأوليفى الشخصية الجديدة

اليد اليسار تستخدم انها تهيل زملائها فى الفريق واليد اليمين تستخدم بانها تدمج أعدائها .

وفي حالة تدميجها للاعداء وسلاحها اللى باليد اليسار حق الهيل الأمو فيه ناقص بيبدأ يشحن نفسه بنفسه , وبنفس التوقيت انها كانت تدمج اعدائها بتاخد نسبة من الدمج اللى قاعدة تسويه علي اعدائها كهيل لها شخصيا , فبصراحة شخصية جدا جدا خرافيه .

طبعا سلاحها هذا بمسمي بايتوك جراسب .

الخاصية الثانية فى الشخصية الجديدة

نتكلم عن الخاصة الثانية اللى باسم بايتوك اورب , هذا البايتوك اورب مقسم إلي قسمين تقدر اثناء ما انت زملائك قدامك انك تستخدمه كهيل جماعي لهم وبنفس التوقيت تقدر تستخدم نفس الخاصية كدمج علي اعدائها مقاربة للسكقطر حق هانزو .

فكرة المدج فى الشخصية الجديدة

هي ترمي الكرة البنفسيجية وتبدأ تضرب فى الجدران وأي عدو فى طريقها بتشيله.

طبعا انا مو متأكد أنو بيموت علي طول لكن الاكيد أنو بيمدج دمج جدا خرافي .

عن الكاتب

التعليقات

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *