صورة
 ! رسالة من: منتديات سي جي العربية نيوز
عاجل :: تصريحات نارية ضد شيرين بعد سخريتها من الهضبة

منتديات الاخبار الفنيةتصريحات نارية ضد شيرين بعد سخريتها من الهضبة

منتدي متخصص فى نشر مستجدات اخبار الفن والنجوم
صورة العضو الشخصية
ahmad nasr
مدير الموقع
مشاركات: 182
اشترك في: السبت يناير 14, 2017 9:16 pm

تصريحات نارية ضد شيرين بعد سخريتها من الهضبة

مشاركةبواسطة ahmad nasr » الأربعاء يناير 25, 2017 11:08 am

تداول عدد من رواد مواقع التواصل الاجتماعي المختلفة، مقطع فيدو للمطربة شيرين عبد الوهاب أثناء وقوفها على المسرح في حفل زفاف عمرو يوسف وكندا علوش.

وأثار مقطع الفيديو جدلًا واسعًا بسبب ما قالته شيرين، ويبدو أنها كانت تحت تأثير الكحوليات –بحسب ما ذكرته الكثير من التقاير- وسخرت بشكل غريب من المطرب الكبير الملقب بالهضبة عمرو دياب.

ووصفت شيرين عبد الوهاب نفسها بلفظ خارج وقالت: «الطبيعي من أيام أم كلثوم وعبد الوهاب حافظ.. دايمًا الستات بتغير من الرجالة وانهاردة اتاكدت من كده ده» مخطئة بذلك في اسم المطرب الراحل الكبير عبد الحليم حافظ.

وأضافت: «واللي بيحيي الفرح تامر حسني وحماقي ده مش تقليل منهم لكن احنا معندناش غيرهم و عاوزة اقول التاني شكلها كدة راحت عليه كبر خلاص في السن و احنا اللي جايين» في إشارة منها إلى الهضبة عمرو دياب.

وعبر العديد من النجوم في الوسط الفني عن غضبهم من شيرين عبد الوهاب وتصريحاتها غير اللائقة على حد وصفهم ونرصدها من خلال هذا الموضوع.

وقال الملحن والفنان عمرو مصطفى، عبر حسابه الرسمي على موقع «فيسبوك»: «في نوعين من الفنانين في الدنيا.. الأول بينجح له عمل أو اتنين أو ثلاثة علي الأكثر وبيقول ((انا)) ويقل أدبه علي الأكبر منه وده لأنه فاضي …الثاني بيفضل ناجح ٣٠ سنة متتالية وبيقول انا مهما كبرت صغير… الأول ده بيروح المزبلة بعد خمس الي عشر سنوات.. الثاني ده بيظل التاريخ يذكره حتي بعد موته».

واعتبر المطرب الشاب أحمد جمال نجم برنامج «أراب أيدول» أن ما فعلته شيرين لا يحترم قاعدة احترام الكبير قائلًا: «اتربينا على احترام الكبير علشان لما نكبر يحترمنا الجيل اللي جاي بعدنا.. عمر الفن ما كان طولة لسان و رقم 1 الناس هي اللي بتختاره مش هو اللي بيشاور على نفسه».

وأكدت الفنانة شذى، عبر صفحتها الشخصية بموقع «فيس بوك»: «بحبك أنا ..عمرو دياب ...لو محترمناش اللي أكبر مننا في السن في الخبرة ..ومقدرناش قيمه كل فنان مجتهد وناجح يبقى إحنا معندناش أصل الفن أخلاق قبل لما يكون شهرة مش مقبول فنانين مصريين يخبطوا في بعض الأخلاق أولآ الاستمرارية مش بالساهل».

من جانبه، علق الفنان عمرو محمود ياسين، على واقعة شيرن عبد الوهاب قائلًا: «من سنين طويلة بطلت اشترى سي ديهات لمطربين مع حبي و تقديري ليهم كلهم.. بقيت اسمع الأغاني في الراديو مثلا.. في التي في - دي بقت القاعدة بالنسبة لي .. مطرب واحد بس اللي كل ما ينزل البوم لازم اشتريه يعني هو ده استثناء القاعدة و الاستثناء ده اسمه عمرو دياب».

أما الفنانة السورية رانيا ملاح فأشارت إلى أنها كان تحب شيرين عبد الوهاب بسبب عفويتها ولكن ما فعلته يعتبر «قلة أدب» على حد تعبيرها، مضيفة «شيرين الآن نزلت من عيني جدا ومعلش إنتي عمرك ماهتبقي زي عمر دياب لا إنتي ولاغيرك».
المرفقات
تصريحات نارية ضد شيرين بعد سخريتها من الهضبة.jpeg
تصريحات نارية ضد شيرين بعد سخريتها من الهضبة.jpeg (42.38 KiB) تمت المشاهدة 779 مرةً
تصريحات نارية ضد شيرين بعد سخريتها من الهضبة.jpeg
تصريحات نارية ضد شيرين بعد سخريتها من الهضبة.jpeg (42.38 KiB) تمت المشاهدة 779 مرةً
سي جي العربية عالم الأخبار بين يديك

;) ;) :arrow:

من أنتي!

Re: تصريحات نارية ضد شيرين بعد سخريتها من الهضبة

مشاركةبواسطة من أنتي! » الأربعاء يناير 25, 2017 11:44 am

هههههههههههه تستاهلي :lol: :lol:


العودة إلى “منتديات الاخبار الفنية”

الموجودون الآن

المستخدمون الذين يتصفحون المنتدى الآن: لا يوجد أعضاء مسجلين متصلين وزائر واحد